
-
fumika
2023-10-27 06:25
(This user has no text comment.)

-
Kai
2023-10-26 20:25
(This user has no text comment.)

-
Karly
2023-10-26 17:56
(This user has no text comment.)

-
aiko
2023-10-26 08:27
REMS受講。とても発音がきれいだった。私がつまづきながらも言えるのをしっかり待ってくれながら進めてくれて、とても上手に進めてくれた。気づけばサクサクといつもよりたくさん進めて、とても充実したレッスンだった。

-
Masa
2023-10-26 07:26
カラン。いつもテンポ良く、楽しいレッスン!

-
sue
2023-10-26 06:56
明るくて良い先生でした、

-
chie
2023-10-26 06:26
You are always fine and brigt. Its good for my feelings. Thanks.

-
Aki
2023-10-25 20:55
(This user has no text comment.)

-
Sachika
2023-10-25 19:26
(This user has no text comment.)

-
saki
2023-10-25 07:55
(This user has no text comment.)